منتدى العشق والرومانسيه
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة
المنتدي

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شباب الجامعه الحلقه الثامنه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
avatar

الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 24

مُساهمةموضوع: شباب الجامعه الحلقه الثامنه   الإثنين ديسمبر 14, 2015 8:56 pm

الحلقة 8

احمد : لو سمحت هوا في ايه ؟؟
الرجل :دي بنت مفعوصه دخلت في عربيه كانت راكنه لما هما مش قد السواقه بيركبو عربيات ليه ومشي احمد راح علشان يشوف الحادثه لقي جنا واقعه علي الارض وجنبها قطه احمد اتزهل من المنظر وبدون تفكير جري علي جنا وشلها من علي الارض وبيسال ايه الي حصل
واحد قالو انها دخلت في عربيه كانت راكنه وانهم طالبو الاسعاف وان مش معاها موبايل علشان يتصلو باهلها
احمد : اسعاف ايه بس
وشاورل لواحد علي عربيتو علشان يفتحلو الباب علشان يحط جناا
واحد سالو : انت رايح فين انت اساس تعرفها
احمد اتلخبط وقال :اعرفها؟؟ انا خطبها ابعد كده
وخد جنا وراحو علي المستشفي
احمد ماكنش عارف يعمل ايه ولا يكلم اهلها
ازاي فقرر انو يتصل علي موبايلها يمكن تكون ناسياه مع حد من اهلها ولا حاجه
وفعلا ,,,,,
عند اهل جنا الي كانو قلقنين جدا عليها
موبايل جنا رن الساعه 11و30 تقريبا محمد جري علي التلفون
محمد : الو
احمد لما سمع صوت راجل : انكل محمد ؟؟
محمد : ايوه انت مين
احمد : انا احمد رافت يا انكل جنا عملت حادثه وهيا في مستشفي كذا
,,,,,,,,,,
محمد اتصدم وقالو احنا جاين حالا
واول لما قال لهدي اتصدمة ..
,,,,,,,,,,,,,
بعد لما جنا دخلت غرفه العمليات نقالوها غرفه عاديه واحمد كان واقف بره متردد يدخل ولا لا وبيقول لنفسو ( ادخل وانا هدخل اعمل ايه يعني لا مانا لازم اطمن عليها بس هيا اكيد كاشفا شعرها ماهي اساسا فاقده الوعي وقرر انو ميدخلش )
ولقي ممرضه معديه
احمد : من فضلك
الممرضه تنحت في جمال احمد
احمد : من فضلك
الممرضه : هاا نعم
احمد : ممكن تخشي الغرفه دي تغطي شعر البنت الي جوا باي حاجه علشان عاوز اطمن عليها
الممرضه بشك : هوا انت قربها
احمد :ها اه اه انا خطبها
الممرضه : طب ماتتدخل
احمد : لاحول ولا قوه الا بالله بقلك خطبها مش جوزها دا ايه دا
الممررضه: طيب ثواني ودخلت وغطت شعر جنا بخمار وطلعت وقالت لاحمد يتفضل
احمد دخل وساب باب الغرفه مفتوح
اول ما دخل شاف وش جنا زي الملاك بس الحدثه شوهت وشها خالص قعد جنب جنا وكان عايز يمسك ايديها بس قال لنفسو ( يعني هيا محترمه ومحجبه فمش علشان انا صاايع وزباله استغل الموقف وبعدين انا مرضاش حد يعمل كده مع دلال )
وكان عمال يسال نفسو ( طب اشمعناا دي مانا طول عمري بعمل الي انا عاوزو وعمري ما خفت علي بنت من البنات الي عرفتهم او حتي حطيت دلال مكان واحده فيهم )
وفجاه جنا قالت كلام كتير وهي فاقد الوعي بس الكلمه الي رنت في ودن احمد هيا
( مـ........ـعـ......ـتـ.....ــــز فينك )
وفضلت جنا تقول معتز معتز واحمد علي اخرو وبيقول يعني انا اجيبك وافضل جنبك وفي الاخر يجي سي معتز هوا الي علي بالك .... وبعدين لاحظ ان الساعه بقت 12 ولسه اهلها مجوش فاتصل تاني وعرف ان مرات عم جنا اغمي عليها اول ما عرفت وان هما دلوقتي في الطريق
احمد كان مبسوط انو هيقعد مع جنا فتره اطول بس هيا كانت عماله تقول معتز معتز واحمد فعلا كان مدايق

تعالو نشوف جنا كانت بتحلم بايه
في الحلقه الجايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://romnciat.forumegypt.net
 
شباب الجامعه الحلقه الثامنه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: