منتدى العشق والرومانسيه
شباب الجامعه الحلقه التاسعة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شباب الجامعه الحلقه التاسعة 829894
ادارة
المنتدي
شباب الجامعه الحلقه التاسعة 103798
منتدى العشق والرومانسيه
شباب الجامعه الحلقه التاسعة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شباب الجامعه الحلقه التاسعة 829894
ادارة
المنتدي
شباب الجامعه الحلقه التاسعة 103798
منتدى العشق والرومانسيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 شباب الجامعه الحلقه التاسعة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
alnemr


الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 30

شباب الجامعه الحلقه التاسعة Empty
مُساهمةموضوع: شباب الجامعه الحلقه التاسعة   شباب الجامعه الحلقه التاسعة Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2015 9:43 pm

الحلقة التاسعة

جنا كانت بتحلم او بمعني اصح بتفتكر
لما كان عندها 16 سنه وكانت قاعده معه اخوها معتز في الغرفه بيحكلها علي بنت بيحبها وهيا كانت بتسمعو وبعدين قال لها هوا انت عايزه تبقي ايه لما تكبري يا جنا
جنا : عايزه ابقا صحفيه مشهوره يعني هدخل اعلام وانت ؟؟
معتز: انا عاوز ادخل هندسه علشان ابقا مهندس كبيييير وكمان اجبلك شغل وتلاقي حد تكتبي عنو
وضحكو ودخلت مامتهم عليهم
الام : معتز جنا يالا الغدا
وفعلا راحو يدخدوو وعلي السفره
الام : جنا : انا ومعتز وباباكي هنروح عند جدتك هتيجي ولا لا
جنا بصت لمعتز بهز راسو بلا ( جنا لما معتز بيقلها لا مبترحش بسس علشان هيا كانت عايزه تروح المره دي فعلا )
جنا : مش عارفه هفكر
وبعد الغدا في غرفه جنا
جنا : بس انا عايزه اروح
معتز : جنا خلاص وبعدين رامز هيكون هناك والواد دا بيحبك و يغلس عليكي لما بضربو بتقوليلي حرام عليك
جنا : خلاص والله مش هكلمو خالص
معتز : بصي علشان خطري بلاش وانا كمان هقعد معاكي ماشي
جنا : بجد
معتز : بجد
ونزلو لقو بباهم وماماتهم في الجنينهه
معتز : بابا ماما انا هقعد مع جنا مش رايح عند نانا
االام : ليه
معتز : كده
وجتت مي صاحبت جنا الانتيم
وقعدو في الغرفه ومعتز قاعد بره لوحدو فجنا قالتلو يروح عند نانا علشان ميفضلش قاعد لوحدوا
معتز : ايوه يا ستي ماهو من لقا احبابو نسي اصحابو
جنا حضنتو وقالت : دا انت اخويا وصحبي وحبيبي
معتز ابتسم
جنا : تعرف ياريت اتجوز واحد زيك
معتز : مفيش الا معتز واحد بس في العالم
وراح معتز مع الاب والام وهما راجعين عملو حادث
جنا كانت بتحلم بدا وبعدين شافت معتز ماسك ايديها وكل شويه بيبعد لحد ماختفي خالص فصرخت وقامت
,,,,
ونرجع للواقع الي هوا احمد
احمد كان بيدقق في تفاصيل شكل جنا وفجاه صرخت وصحيت وهيا بتقول : معتز معتز
احمد : اهدي يا جنا اهدي
جنا كانت منهاره في العياط وتقول
ليه يا معتز سبتني وانت عارف ان مفيش غير معتز واحد

وهنا جم عمها ومراتو ولما لقوها في الحاله دي راحو هدوها وفضلو يقول لها ان معتز مسبهاش وان دا قدر واحمد مكنش فاهم حاجه خالص جنا نامت في حضن هدي وهيا بتعيط
ومحمد وكانو لسه واخد بالو ان احمد موجود اساسا
محمد : شكرا اوي يا ابني
احمد : ايه يا انكل حضرتك مش عارفني انا احمد رافت
محمد : اه معلش يا ابني ازيك وازي بباك
احمد : الحمد لله
محمد بشك : هوا انت عرفت ازاي ان جنا هنا ( اصل هوا لما كان داخل سال الممرضه اذا كانت لوحدها فقالتلو خطبها معاها)
احمد : اصل انا كنت بلف بالعربيه ولقيت حادثه وكانت جنا هيا الي عاملاها
محمد:اصل بره قالولي ان معاها خطبها
احمد : ههههههههههههههه
انا متاسف يا انكل بس علشان الاسعاف اتاخر اطريت اقول كده علشان اجبها هنا وكامن بره قولت كده علشان اقدر افضل معاها لحد ماتيجو
انا متاسف بجد
محمد :لا ولا يهمك يا احمد داحنا الي نشكرك مش انت الي تتاسف علشان جبت جنا والا مكناش هنعرف اي حاجه عنها
احمد : دا اقل واجب يا انكل واستاذن انا بقاا
احمد بعد ما طلع قال لنفسو ومين معتز دا كمان الي بتحلم بيه حتي وهيا فاقده الوعي
تاني يوم جنا قامت ونامت تاني منغير متتكلم خالص
وتالت يوم احمد قرر انو هيروح لجنا وطول الطريق عمال يحضر الكلام الي هيقولو لاهلها لما يقولولو ( ايه الي جابك )
الساعه كانت 2 احمد لما دخل الغرفه مكنش حد فيها غير جنا
وقال لنفسو ( احسن برضو وفرت عليا الكلمتين )
وقعد جنبها وهيا مش بتقول غير معتز معتز
وقامت جنا ولما بصت لاحمد تنحت وقالت
جنا : انت مين
احمد ابتسم : انا سوبر مان الي جابك هنا
جنا ضحكت وعرفت من الممرضه ان عمها ومراتو راحو البيت علشان يجيبو شويه حجات
احمد وجنا قاعدين ساكتين وجنا بتقول لنفسها (ة ودا يطلع مين دا كمان انا هسالو بس ليطلع حد اعرفو ويطلع منظري بايخ لا خليني ساكته ومستنيه لما يجي عمي وهوا هيقولي )
ومسكت راسها وقالت : اه ه ه ه ه
احمد : وجعاكي اندهلك الدكتور
جنا : لا مش مشكله هو ايه الي حصل وانا هنا بعمل ايه
احمد:ههههههه انت يا ستس عملتي حادته وانا لاقيتك وجبتك هنا
جنا : يعني انت مش قريبي ولا تعرفني صح
احمد : ههههههههه ايه يا جنا انت فقدتي الذاكره ولا ايه انا احمد رافتالي كبيتي عليه الكنز اخو دلال
جنا : اها اححححممممد وايه الي جابك
احمد : طالما ايه الي جابك يبقي انا كده اطمنت انك كويسه
جنا ضحكت
احمد : اللله تعرفي ان .... ولا بلاش لحسن تضربيني
جنا برضو ضحكت
احمد : طيب بما اننا لوحدينا
.................
ياتري ايه الي هيحصل ال حلقه الجايه ؟؟
واحمد هيقول ايه او هيطلب ايه من جنا ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://romnciat.rigala.net
 
شباب الجامعه الحلقه التاسعة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شباب الجامعه الحلقه الخامسه
» شباب الجامعه الحلقه السادسه
» شباب الجامعه الحلقه السابعه
» شباب الجامعه الحلقه الرابعه
» شباب الجامعه الحلقه الثامنه

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: