منتدى العشق والرومانسيه
شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  829894
ادارة
المنتدي
شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  103798
منتدى العشق والرومانسيه
شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  829894
ادارة
المنتدي
شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  103798
منتدى العشق والرومانسيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 شبابا الجامعه الحلقه الثانيه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
alnemr


الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 30

شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  Empty
مُساهمةموضوع: شبابا الجامعه الحلقه الثانيه    شبابا الجامعه الحلقه الثانيه  Emptyالأربعاء ديسمبر 09, 2015 11:49 am

الحلقه التانيه
دينا وهي رايحه علي عمر وشريف
(دينا دي واحده صاحبت احمد وهو زهق منها )
دينا : هاي يا شباب امال فين روميو
عمر : هه روميو ما مات من زماااااااااااااان
دينا : بعد الشر بجد فين احمد
عمر : اصلو مجاش انهارده اصلو تعبااااااااااااااان
دينا وهي بتبص علي عربيه احمد :وهو التعبان برضو بيركن عربيتو في الجامعه علي العموم قولو يبطل حركات العيال دي ماشي (ومشيت دينا )
,,,,,,,,,,,,,,,
لما البنات كانو رايحين علي الشباب
جنا افتكرت ان عمها كلمها وهيا في المحاضره وهيا كنسلت عليه
قالت لمي انها هتكلمو وهتشتري من الكافتريا كنز وبعدان يتقبلوا هنا ومي وافقت
جنا مشيت وكلمت عمها بس كالمعتاد رصدها خلص فحطت الموبايل في الشنطه واشترت كنز
فتحت الكنز ولسه بتشربها....موبايلها رن تاني جنا اتشغلت اناه تطلع الموبايل من الشنطه ونيسيت الكنز الي في ادها وخبطت في شخص ....
والشخص دا طبعا كان احمد
جنا ردت علي الموبايل : ايوه يا عمي معلش رصيدي خلص طيب سلام دلوقتي هشحن واكلم حضرتك لا مفيش حاجه والله اوك سلام يا عمي
احمد وهو متنح : عمي مين ورصيد اه الي خلص انا في التيشرت الي باظ ده همشي انا كده ازاي
جنا : سوري غصب عني مخدتش بالي
احمد : وهو حضرتك تنسي بالك وانا الي اتبهدل كده
جنا بعصبيه : مقلتلك سوري خلاص متكبرش الموضوع واذا كان علي التيشرت هدفعلك تمنو
احمد وسوري دي انا اصرفها منين ويا ريت بدل ماتشتري تيشرت اشتري نطاره
جنا : اصلا مش مطلوب منك تصرفها والزم حدودك واعرف انت بتتكلم ازاي وانا لحد دلوقتي محترمه معاك ومش عايزه اغلط فيك
احمد : لا اغلطي اخرك اه يعني
وهنا رن موبايل جنا تاني وجنا مشيت علشان ترد
احمد مسك جنا من دراعها وقالها انت رايحه علي فين انا لسه مخلصتش كلامي
جنا : يووووووووه اطلع من دماغي بقي
وردت علي الموبايل
وكانت مي الي بتتصل مي اه يا بنتي رايحتي فين
جنا معلش اصلي اتخنقت مع واحد كده
مي بلهفه : امووور
جنا : بالعكس وحش جدا
هيا بس عنيه تحفه وشعره جامد وملامحو حلوه وشيك
مي : وبتقوليلي وحش طب انا عندي محاضره دلوقتي وبعدين هروح متاخر فروحي انت بقا ماشي
جنا : اوك سلام
مي : سلام
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
وهنا احمد راح لاصحابو
عمر وهو فطسان علي نفسو من الضحك : اه ياعم اه الي بهدلك كده
احمد : اصل الدنيا مطرت
عمر : وهيا مطرت عليك انت بس
وشريف نازل ضحك
واحمد حكلهم علي الي حصل
وهنا شريف قال : شوفتو بقا انها بت طايحه في الكل
ومال شريف علي عمر وقال : الا قولي يا عمر .. اه هوا بقا الحق
عمر باستغراب : حق اه
شريف : لما سالتك هيا عجباك ولا لا
عمر وبيهرش في شعره : ها لا طب اروح انا بقا سلام
احمد : اه ياعم رايح فين مش هنخرج مع بعض ولا اه
عمر لا اخروجو انتو انا مصدع
شريف مصدع طيب
,,,,,,,,,
وخرج احمد وشريف
احمد : هوا مال عمر
شريف : مش عارف بس تعرف شكل البنت بتاعت الصبح عجبتو
احمد : الحق يتقال هيا موزه
شريف : بس لسنها بميت راجل اعوذو بالله
وضحكوا هما الاتنين
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
تاني يوم جنا راحت الجامعه ومي مجتش اتصلت بيها قالتلها انها تعبانه ومش هتقدر تيجي
,,,,,,,,,,,,,,,,,
واتعرفت جنا علي بنت جدعه وطيبه واسمها مرام وعارفه كل واحد وواحده في هندسه
وطول مهما ماشين مرام عمالها توقلها دا فلان ودي علانه
جنا سالت بستغراب : مرام انتي ازاي عرفا كل الي في هندسه مع انك في سنه اولي
مرام : ممممممم دا فلم طويل هحكهولك بس بشرط
جنا : اشرطي يا ستي
مرام : تعزميني علي كبتشينو
جنا :ههههههههههه بس كده اوك
وراحو علي الكافتريا يا تري اه حكايه مرام ؟؟
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
احمد كان قاعد مع عمر في الكافتريا مستنين شريف
احمد : اه بقي يا سي عمر مخرجتش معانا ليه
عمر :احمد فاكر البنات الي كانو جاين علينا امبارح
احمد : حبيب مامي يعني شريف كان عندو حق
عمر بلهفه عندو حق في اه
احمد : انك معجب بالبت بتاعت الكنز
عمر : هههههههههه يا شيخ خضتني لا انا معجب ببنت عم شريف
احمد تنح : طب وشريف عارف ؟؟ وانت عرفتها ازاي ؟؟
عمر : اهدي بس يا عم لا طبعا شريف ميعرفش
وانا شفتها قبل كده صدفه وشفتها مرتين في الجامعه وبس ولما شريف سالني امبارح مجاش في بالي غير الخروجه فقلت اني مش خارج وبس
احمد : طب هيا موزه
عمر : هبقا اوريهالك .. طب وانت اه ؟؟
احمد : انا اه في اه ؟؟
عمر: شكل البت بتاعت الكنز معلقا معاك
احمد : شريف اتاخر انا هقوم اكلموا
واحمد لسه بيقوم لقي بنت جايا عليه
ياتري البنت دي ميييين ؟؟
,,,,,,,,,,,,,,,
جنا دخلت الكافتريا خدت بالها من الواد بتاع الكنز معها بنت وولد
مرام : جنا جنا الو الو نحن هنا
جنا : ها تشربي اه
مرام كبتشينو
جنا : اتنين كابتشينو
وخدو المشروبات وقعدوا علي التربزه الي قدام احمد
وحكت مرام لجنا اه حكايتها (ودا هنعرفو في الحلقه الجايه )
جنا يعني لو سالتك عن اي حد ف هندسه تقوليلي اسمو وسنو وعنوانو
مرام : ومقاس جزمتو لو عايزه
ضحكو وبعدان جنا شاورتلها علي احمد
ياتري مرام قالت اه لجنا علي احمد ؟؟
وهكمل الحلقه الجايه ان شاء الله ومتنسوش رائيكو اهم حاجه عندي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://romnciat.rigala.net
 
شبابا الجامعه الحلقه الثانيه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شباب الجامعه الحلقه الثامنه
» شباب الجامعه الحلقه الاولى
» شباب الجامعه الحلقه الثالثه
» شباب الجامعه الحلقه الخامسه
» شباب الجامعه الحلقه السادسه

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: