منتدى العشق والرومانسيه
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة
المنتدي

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شباب الجامعه الحلقه الثالثه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
avatar

الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 23

مُساهمةموضوع: شباب الجامعه الحلقه الثالثه   الأربعاء ديسمبر 09, 2015 5:37 pm

الحلقة الثالثة

احمد كان لسه هيقوم علشان يكلم شريف لاقي بنت جايه عليه
دينا :هاي يا احمد
احمد : هاي
دينا : هاي يا عمر
عمر : اهلا
دينا بتوجه كلامها لاحمد : اه مش بترد عليا ليه
احمد ببرود : عادي
دينا : هوا اه الي عادي بكلمك مش بترد عليا ولما اجيلك تمشي احمد انا عايزه اعرف فيه اه
احمد: دينا انا قلتلك فيه اه بس انت مش راديه تفهمي ان خلاص علاقتنا انتهت
دينا : يا سلام
احمد : دينا اطلعي من دماغي انا مش ناقص هبلك دا
دينا : الله يرحم لما كنت بتعشق هبلي دا
احمد : اديكي قولتيها : لما كنت
وهنا رن موبايل احمد
احمد بيوجه كلامولعمر: تواني
احمد مشي وبيرد علي التليفون
احمد : الو يا بيبي
رشا :ايوه يا احمد فينك
احمد :انا في البيت ليه في حاجه
رشا : طب انا زهقانه قلت اكلمك نخرج مع بعض
احمد : معلش يا عمري مش هقدر اصلي مشغول حبتين
رشا : مشغول عني
احمد : لا طبعا يا روحي مش قصدي بس اصل بابا سايب عليا شغل كتير
رشا : طب نتغدي مع بعض
احمد : اوك يا قلبي هشوف واكلمك
رشا : اوك سلام يا ميدو
احمد : سلام .... ورجع لدينا وعمر
احمد عمال يزعق في دينا
عمر: اهدو يا جماعه شويه
دينا : يعني اه خلاص هوا بمزاجك
احمد بيبصلها ببرود تام وقال : امال
دينا : احمد انت بتستهبل .. تصدق انا غلطانه اني جتلك
احمد : ايوه انتي غلطانه ومحدش طلب منك تيجي
وهنا دينا واخيرا مشيت
,,,,,,,,,,,,,,
جنا ومرام قاعدين في الكافتريا
جنا : ها احكيلي اه حكايتك
مرام : بوصي يا ستي انا كنت عايزه ادخل اعلام واكون صاحفيه علاشان فوضولي الزايد وكمان اسلوبسي حلو في الكتابه بس بابا لما لاقي مجموعي كبير طبعا استخصرو في اعلام ودخلني هندسه
جنا : طب ودا اه علقتو بانك عارفه كل شخص وكل حته في هندسه
مرام : مانا هقلك
انا لما فقدت الامل في اني ادخل اعلام عملت تقرير عن كل شخص في هندسه من اولي لخمسه واعتبرتوا مشروع التخرج بتاعي
وضحكو هما الاتنين وجنا شورت لمرام علي احمد وطلبت منها تقولها كل حاجه عنو
جنا : طب يالا يا اختي علشان عندنا محاضره
مرام : اوك يالا
وراحو دخلو المحاضره
بس طبعا جنا ماكنتش مراكزه خالص في المحاضره بس كانت مركزه في الكلام الي قالتو مرام علي احمد انو بتاع بنات وكل يوم مع بنت وبيظبط بالعشره في يوم واحد ولما بيزهق بيفركش ويخلع وبيدا من جديد وعلشانن امور مش سايب بنت في حالها واتاكدت من الكلام دا لما لقيتو قاعد مع بنت وعمال يقولها خلاص ومش خلاص
,,,,,,,,,,,,,,,,,
وبعد ما جنا خلصت محضرتها راحت لمي علي البيت وقعدت شويه وبعدان مشيت
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
واحمد اتغدي مع رشا وباليل خرج مع اصحابو
عمر : اه يا شريف مجتش انهارده الجامعه ليه؟؟
شريف : ال يعني حد سال
احمد : طب والمصحف كنت هتصل بيك بس جنا طبت
شريف :هههههههههههه
احمد : بجد انت مجتش ليه ؟؟
شريف : اصل عمتي وبنتها كانو تاعبنين شويه وجوز عمتي مسافر فودتهم للدكتور روجعتهم
عمر ومن غير ما ياخد بالو قال : طب وهي عامله اه دلوقتي
شريف بعصبيه : هي مين دي
احمد خد بالو ان عمر وقع بالسانو قفال : اه دا بص يا شريف المزز دول
شريف : فين دول
احمد :تعيش وتاخد غيرها
شريف : مش هتبطل حركاتك البايخه دي
احمد : اي خد مه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
جنا باعتراض : طيب يا عمي هو عازم حضرتك علشان شغل وانا مالي
عمها : جنا خلاص الموضوع منتهي بعدين هو عزم الاسره كمان
جنا : هي مش طنط هدي رايحا خلاص كفايه كده
عمها : جنا خلاص انا قلت هتروحي يعني هتروحي والنقاش منتهي
يا تري جنا هتروح لممممممين ؟؟؟
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
وهنا احمد مكنش عارف ينام لانو كان سرحان في البت الي هو اساسا ميعرفش اسمها
لما غرقتلو التيشرت
بس هو بصراحه مكنش همو التيشرت هو كان بيعمل كده علشان يطول الحوار معاها وخلاص
بس هوا مكنش يتوقع ان البت دي هتدخل فيه شمال
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
احمد وهوا نازل الصبح
مامته : احمد متتاخرش بباك عازم ناس مهمين علي العشي
يا تري مين الناس دول ؟؟ هنعرف الحلقه الجايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://romnciat.forumegypt.net
 
شباب الجامعه الحلقه الثالثه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: