منتدى العشق والرومانسيه
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة
المنتدي

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شباب الجامعه الحلقه الرابعه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
avatar

الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 24

مُساهمةموضوع: شباب الجامعه الحلقه الرابعه   الخميس ديسمبر 10, 2015 8:59 pm

الحلقة الرابعة

احمد وهو نازل الصبح
مامه : احمد متتاخرش بباك عازم ناس مهمين علي العشا
احمد : ناس مين
مامته : صاحب شركه كبيره وداخل مع بباك في صفقه مهمه اوي وهيجي هوا واسرته النهارده
احمد : وايه ال مطلوب مني
وهنا يتدخل بباه
الاب : هوانت هتفضل مستهتر كده علي طول امال لما اموت هسيب لمين كل دا المفروض يا بشمهندس تكون عارف كل كبيره وصغيره في الشركه
احمد : بابا انا لسه بدرس لما اخلص هبقي اشتغل مع حضرتك سلام
الام : متتاخرش يا احمد
احمد : هحاول
,,,,,,,,,,,,
كانت واقفه مع مرام مستنين مي ومي لما جت
جنا : مرام مي
مي مرام
مرام : اهلا
مي : اهلا بيكي
جنا : اه جو الافلام الابيض والاسود دا
وضحكوا
مي : ايه رائيكو نخرج احنا التلاته النهارده
مرام : اشطه انا موافقه
جنا بزعل : لا اخرجوا انتو انا انهارده معزومه علي العشا
مي غمزتلها : مع مين يا مزه
جنا ببابتسامه : مع اصحاب عمي
مرام : مش كبار عليكي
وضحكو ,,,,,,,,
جنا كانت كل ماتيجي سيره سنه رابعه يجي في بالها اتنين
الاول شريف وتقول في نفسها انا ازاي اسكت لواحد زي دا صح انا ضربتو بالقلم بس كان المفروض اهزؤا برضو واديلو بالجزمه (مع ان شريف غلبان يدوب قالها اسمو )
وكل ماتيجي في بالها احمد الي هما الاتنين داخلو في بعض شمال تقعد تضحك علي منزروا وهوا متغرق بالكنز
,,,,,,,,,,,
وبعد ماجنا روحت كان بتستعد علشان تروح العزومه وكانت بتاكل في نفسها وبتقول وهيا بتلبس مرام ومي بيتفسحو وانا رايحه لناس اع اع اع

,,,,,,,,,,,,,,,,ولما وصلت الفيلا بتاعت الضيوف
سلمت علي دلال ورافت (ابو احمد )
ومنال (ام احمد )
وسلمت علي الشخص الي دلقت عليه الكنز
واول ماشفتو اتصدمت وقالت لنفسها معقوله شريك عمي يبقا بباه
بعد كده ضحكت ضحكه لفتت ليها النظر اصلها افتكرت منظروا بالكنز
...............
طلعنا علشان تستقبل الضيوف بس لقيت اه دا معقوله البنت بتاعت الكنز هيا بنت انكل ممحمد كنت برقبها وهي بتسلم علي بابا وماما ودلال وجه دوري بس دي مسلمتش عليا دي ضحكت بصوت انكل محمد بصلها وقالها باستغراب
:في ايه يا جنا
احمد في نفسو : واو جنا اسمها حلو
جنا : لا ابدا يا عمي
احمد في نفسو : عمي اه دا يعني هيا مش بنت انكل محمد وبما ان انكل محمد متجوز طنط هدي اذا طنط هدي كمان مش ممتها واو ايه الاستنتاج الفظيع دا طبعا لازم اكون في هندسه الله عليا والله انا خساره في مصر مصر مين انا اساسا خصاره في البشريه
,,,,,,,,,,,,,,,
سلمت جنا عل احمد
احمد : اهلا
جنا : اهلا بيك
وبعد العشا طلعت جنا مع دلال غرفتها وقعدوا يتكلمو
وقعد محمد مع رافت
وقعدت منا مع هدي
طبعا الصايع احمد كان متنقل فكان كل شويه يدخل علي دلال وجنا باي حجه وخلاص
فعلا جنا كانت مديقه من الاول انها جت بس بعد كده لاقت نفسها مبسوطه جدا ومنغير سبب
,,,,,,,,,,,,, وبعد مالضيوف مشيو
احمد سحب نفسو وعلي دلال جري
احمد : دلال
دلال مستغربه اصل احمد اول مره يندهلها باسمها لدرجه انها كانت شكه انو يعرفوا اساسا علي طول بيقلها يا بت يا زفته كده يعني
دلال ردت باندهاش : انا
احمد : امال امي
دلال:احمد انت كويس
احمد :ايوه مش شيفاني قدامك اهو فيا حاجه
دلال لسه متنحه
احمد: كل دا علشان قلتك يا دلال امال لو قلتلك انتي كنتي زي القمر انهارده
دلال:لا يا احمد انت مش طبيعي احمد انت سكران صح سكران
احمد: يارب صبرني اقلها زي القمر تقولي سكران
دلال عماله تشوف تفصيل وشو علشان هيا لسه مش متاكده انو اخوها
احمد : انتي بتعملي اه
دلال : لو كنت احمد قولي انا بحب الايس كريم بالشوكلاته ولا بالمانجا
احمد : بت انتي اتهبلتي انتي اساسا بتكرهي الايس كريم
دلال : الله طب مانت احمد اهو
احمد : دلال ممكن تركزي معايا شويه
دلال : اه
احمد : اه رائيك في جنا
دلال : جنا مين
احمد : لا يا دلال اصحي
دلال |: اه جنا وانا ااقول برضو اخويا حصلوا ايه دلال وزي القمر اتاري الموضوع وراه جنا
احمد : ها بقي انجزي
دلال : وانت مالك
احمد : مالي ازاي اصل انا هقلك
انا اكتشفت انها معايا في هندسه وبالصدفه برضو في سنه اولي وانا معرفش حد في سنه اولي فاكيد ربنا بعتهالي علشان تنقذني
دلال : وانت ربنا اكيد بعتك ليا علشان تعذبني
احمد : بت اتعدلي هواا ايه الي اعذبك
دلال : شفت زهرة علي حققتك يا سي روميو ومش هقلك حاجه يارب ليه ميبقاش اخويا كويس معايا علي طول مش لما يكون عايز حاجه بس يا رب
احمد : يا ماما انا بنات مصر كلها يتمنو اني اكون اخوهم بس انت مش مقدره النعمه الي انت فيها

دلال : ممممممممممممممممممم لا برضو
احمد: دلال مش انت عايزه تروحي مع اصحابك باريس في اجازه نص السنه وبابا مش موافق
دلال بلهفه : ايوه
احمد : لو حكتيلي علي كل حاجه عنها هخلي بابا يوافق
دلال : يا سلام طب وانا اش ضمني ان بابا هيوافق بعدين مانت ممكن تطلع بتضحك عليا علشان احكيلك وبعدين تخلع زي مابتعمل مع كل البنات الي تعرفهم
احمد : انا زي ماخليت بابا يرفض هخليه يوافق انك تروحيها بس طبعا بشروطي ماشي وبعدين البنات الي انا عرفهم لما بسبهم بختفي بس انتي للاسف قدري فهمتي
جنا بصت لاحمد بصت شك
وبعدين حكتلو علي كل حاجه جنا حكتهلها عن نفسها
واحمد طلع من غرفه دلال وهوا بيقول : اه ه ه ه ه ه علشان كده كانت بتقول لانكل محمد يا عمي
دلال : احمد طب ورحله باريس
احمد : بعدين بعدين
ودلال قعدت تشد في شعرها
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ياتري احمد عايز يعرف عن دلال كل حاجه ليه
هنعرف في الحلقه الجايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://romnciat.forumegypt.net
 
شباب الجامعه الحلقه الرابعه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: