منتدى العشق والرومانسيه
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة
المنتدي

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شباب الجامعه الحلقه الخامسه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
avatar

الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 24

مُساهمةموضوع: شباب الجامعه الحلقه الخامسه    الجمعة ديسمبر 11, 2015 7:03 pm

الحلقة الخامسة

تاني يوم احمد راح الجامعه
وفضل يدور بس مكنش بيدور علي اصحابو كان بيدور علي جنا وفعلا لاقاها واقفه عند البوابه وبتتكلم في الموبايل فاستني لما خلصت وراحلها
احمد :صباخ الخير يا جنا
جنا : صبا النور
احمد : ازيك
جنا : الحمد لله هوا في حاجه
احمد : لا اه لا اصل اييوه دلال صح دلال بتسلم عليكي
جنا : الله يسلمها
احمد : هو انت اخدتي رقمها
جنا : لا لسه
احمد : طب تحبس ادهولك
جنا : لو هتدهوني وتمشي يبقا عملت فيا خدمه
احمد بهزار : هكون عملت فيكي خدمه علشان ادتهولك ولا علشان همشي
جنا ضحكت
واحمد ادلها الرقم
احمد : طب رني عليا علشان اسجلو
جنا : نعم
احمد : لا ابدا انا همشي بقا سلام
جنا : سلام
.............
احمد راح قعد في الكافتريا وجه عليه شريف وعمر
شريف : اه يا عم فيك
عمر : مختفي ليه
احمد :ولا مختفي ولا حاجه انا موجود اهو
عمر: ماهو باين
احمد : الا يا جماعه مش احنا لما كنا في سنه اولي عملناا مشروع مع ربعه دا هيحصل السنادي ولا اه
شريف : مركز انت مع سنا اولي ها
احمد : يعني انا غلطان علشان خايف علي مستقبلي
عمر : والنبي بلاش الحبتين دول علينا
عموما اتلغي السنه الي فاتت
يا اخويا
وهنا دخلت جنا الكافتريا هيا ومرام مي وراحت جنا علشان تجيب المشروبات
احمد اول ماشفها قال : انتو مشربتوش الكنز ليه شكلو سخن انا هقوم اعزمكو علي اتنين تانين
عمر : واه الكرم دا انا اعزمكو يا اخويا خليك قاعد
احمد :لا لا لا لا تروح فين انت شكلك تعبان اقعد وانا هروح اجبهالكو
وقام احمد ورا جنا
احمد : وانا بقول الكفتريا منوره ليه
جنا ابتسمت
احمد: الله ابتسمك حلو اوي ,,,,,,,,, وانتي اصلا مش ناقصه جمالك اساسا كفايه
جنا : شكلك مستغني علي التيشرت
احمد : لا وعلي اه الطيب احسن بس تعرفي التيشرت الي غرقتهولي ليه طعم تاني
جنا : ليه هوا انت بتكلو
احمد اه بكلو بقلك اه مش عايزه تخرجي مع دلال
جنا : مانا معايا رقمها لا احب نخرج هبقا اكلمها ونتفق
احمد : اصل هيا مش بترد علي ارقام غريبه فممكن تديني رقمك وانا هبقا ادهولها
جنا : وهيا دلال قلتلك انها عايزه رقمي
احمد اه والله دي حتي قعدت طول الليل تفكر فيكي وتقول ياتري مين البنت الي دلقت عليا الكنز دي
جنا بمكر : بس دلقت عليك انت الكنز مش علي دلال
احمد : ها اه اصل دلا ل اختي بقا وبنحس ببعض
جنا : لا والله طب ربنا يخليهالك
ومشيت وراحت قعدت مع اصحبها
مرام : مين القمور دا
جنا :دا واحد بيعاكس
مي :لا والله ماشي هعديهالك بمزاجي
وضحكو
وعدي اليوم بسلام في الجامعه
,,,,,,,,,,,,,,,وبليل احمد كان ماسك موبايلو ومتنح فيه
ومتوقع انها تتصل
بس جنا كانت متردده تتصل ولا لا فقررت انها تتصل علي اساس انها متعرفش ان دا رقم احمد وانها فكراه رقم دلال واتصلت فعلا
ولسه الرنه مكملتش جنا قررت تقفل بس احمد مدلهاش فرصه لانو رد علي طول
جنا باستعباط
الووووو
الووو
جنا : ازيك يا دلال
احمد : الحمد لله انا كويس
جنا باستعباط : مين معاي
احمد : انت الي طالبه
جنا : مش دا تلفون دلال رافت
احمد : لا
جنا : سوري النمره غلط
احمد : استني بس
جنا : خير
احمد :هوا لازم دلال رافت ميتفعش احمد رافت
جنا : انت هتستعبط هو دا مش تلفون دلال
احمد :لا
جنا :علي فكره دي حركه بايخه اوي زي صحبها بالظبط
احمد :يعني انا بايخ : تعرفي لو مكنتش واثق ومتاكد انك بتقولي كدا من ورا قلبك كنت زعلت
جنا : سلام ولو سمحت امسح رقمي من عندك
احمد علشان يغظها : وانا هعمل بيه اه يعني
جنا عمر ماحد احرجها كده فقفلت
وكانت متغاظه مع انها كانت عارفه من الاول ان دا تلفون احمد مش دلال بس مكنتش متوقعه انو هيحرجها كدا
...........
احمد قعد يفكر فيها بالليل بعد ما كلم
امنيه واماني وجهان وهبه .............الخ الخ
.................
نروح لعمر الي كان بيكلم شريف
عمر بعد حوار طويل
ال بالحق يا شريف متعرفش حد في اعلام

,,,,,,,,,,,,,,,,


ياتري عمر بيسال ليه وياتري شريف هيعمل اه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://romnciat.forumegypt.net
 
شباب الجامعه الحلقه الخامسه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: