منتدى العشق والرومانسيه
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة
المنتدي

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شباب الجامعه الحلقه السادسه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
avatar

الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 24

مُساهمةموضوع: شباب الجامعه الحلقه السادسه   السبت ديسمبر 12, 2015 8:47 pm

الحلقه السادسه


شريف : مانت عارف ان بنت عمتي في اعلام
عمر: طب ماتجيب رقمها
شريف :في اه يا شريف ماترسيني علي الحوار
عمر :اصل انا عاوز كتاب وهوا موجود في اعلام هما بيدرسوه ومش موجود غير في اعلام فكنت عايزو
شريف : ومن امتي الثقافه دي
عمر : بجد اصل انا عاوزو
شريف : طب قولي اسم الكتاب وانا هجبهولك
وعمر ادي لشريف اسم الكتاب بس لانو عارف ان شريف مبيفتكرش غير اسماء البنات الي يعرفهم فهينسي طبعا يجبهوله
............
تاني يوم عمر وشريف واحمد قاعدين في الكافتريا
عمر :ها جبت الكتاب يا شريف
شريف : كويس انك فكرتني هكلم بنت عمتي تجيبو
وفعلا اتصل شريف بمي
شريف : الو ايو يا مي
مي : ايوه يا شريف ازيك
شريف : انا تمام انت عامله اه
عمر : انا كويس بقلك اه يا مي معلش هتعبك معايا شويه بس في واحد صحبي عايز كتاب اسمو ... وهو في اعلام فكنت عايزك تجبيه لو سمحتي
مي : اه فعلا الكتاب دا مش موجود غير في اعلام
طب انت فين دلوقتي
شريف : انا في الكافتريا
مي : طب انا جيالك
شريف : معلش هتعبك معايا
مي : لا انا اصلا كده كده كنت جايه اخد واحده صحبتي
بس هوا انت يا شريف متفتكرنيش غير لو عايز خدمه
شريف : هههههههههههه معلش بقا ياستي حققك عليا
مي : ماشي
سلا م
,,,,,,,,,,,
وراحت مى وجابت الكتاب واتصلت بجنا علشان يتقبلو
,,,,,,,,,,,,,,,,
وهنا شريف استقبل مكالمه من البيت بان بباه تعبان اوي
شريف طلع يجري علي عربيتو وكان مرتبك جدا
عمر : شريف رايح فين
شريف : بابا تعبان اوي انا لازم اروح
عمر:طب والكتاب
شريف خد رقم مي اهو وابقا اتصل بيها وخدو منها
ومشي شريف
,,,,,,,,,,,,,
مي راحت علشان تاخد جنا وبعدين راحو هما الاتنين الكافتريا علشان يدو لشرف الكتاب
جنا : هوا فين ابن عمك دا
مي : مش عارفه
جنا : اتصلي بييه
مي اتصلت لقت موبايلو مغلق
ورن موبايل مي
برقم غريب
مي ردت :الوو
عمر :الو مي ؟؟
مي : ايوه مين معايا
عمر : انا عمر صاحب شريف الي عاوز الكتاب
مي : وحضرتك جبت رقمي منين
عمر : اصل شريف حصلتلو مشكله في البيت ومشي واداني رقمك
مي : اوك حسابي مع شريف
عمر : علي فكره انا مش بعاكس
مي : وايه المطلوب مني
عمر : تديني الكتاب
مي : انا في الكافتريا انت فين
عمر : وانا كمان
مي :طب وانا هعرفك ازاي
عمرابتسم وقال : انا لابس تيشرت اصفر مخطط اسود
مي : اوك شوفتك
وراحت مي وجنا علي عمر بس طبعا مكنش لوحدو
,,,,,,,,,,,,,
ياتري مين الي كان واقف مع عمر وهيحصل ايه لابو شريف ؟؟؟؟؟؟
هيا القصه مش عجبكم ولا ايه ياريت تسيبو ردكم فى التعليقات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://romnciat.forumegypt.net
 
شباب الجامعه الحلقه السادسه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: