منتدى العشق والرومانسيه
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة
المنتدي

منتدى العشق والرومانسيه

لكل العاشقين والرومانسيين وللتعراف
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شباب الجامعه الحلقه السابعه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
alnemr
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى
avatar

الدولة : مصر
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 08/12/2015
العمر : 24

مُساهمةموضوع: شباب الجامعه الحلقه السابعه   الأحد ديسمبر 13, 2015 9:04 pm

الحلقه السابعه


مي:اتفضل الكتاب يا
عمر : عمر اسمي عمر
عمر : متشكر جدا تعبتك معايا
مي :لا ولا يهمك عموما لازم ترجع الكتاب في الاسبوع دا
عمر : وانا هرجعوا ازاي
مي : اديه لشريف وهو هيدهولي
عمر : ماشي ومرسي مره تانيه
عمر بص جنبو لقي احمد متنح في صاحبت مي وخبطوا اكتر من مره لاكن من غير فايده
,,,,,,,,,,,و
اول ماجم بصت لاقت احمد مع صاحب شريف انتبسطت اوي بس افتكرت ازاي احرجها امبارح بس هوا كان متنح وسرحان فيها وهيا عامله نفسها مش واخده بالها
بس كانت هتموت وتبصلو بس هيا قالت في نفسها انا بقا هعرفك مين جنا رياض
وقالت : مش يالا يا مي
(مي كانت مندمجه في الحوار مع عمر )
مي : اه فعلا سلام
وهما ماشين
مي:تفتكري يا مي شريف روح ليه
جنا : هوا مش عمر قالك ان عندو مشكله في البيت
مي وشها اصفر وفضلت واقفه مكانها
مي : مشكله في بيت عمي
جنا :ايوه
مي اتصلت بعمها وعمتها وشريف كان كول موبايلتهم مقفوله واتصلت بباها وماماتها بس برضو كانت مقفوله
مي : انا هروح اسالو
جنا : اهدي بس يا مي هوا هيعرف منين يعني
مي : اكيد شريف قالو اي حاجه
جنا كانت لسه هترد بس مي طلعت جري علي عمر واحمد
وراحتلهم
عمر بص لقي مي جيا تجري عليه
مي : استاذ عمر استاذ عمر
عمر واقف متنح
مي : لو سمحت متعرفش شريف راح فين
عمر : ها
مي : استاذ عمر
عمر : ايوه
بقولك:هوا شريف مقلكش اه ال مشكله الي في البيت
شريف : اه اصلو تعبان شويه
مي واتصدمت : شريف
عمر واتغاظ من خوفها عليه وقال :لا اقصد بباه تعبان شويه
مي كانت بتحب عمها جدا فطلعت تجري علي عربيتها ونسيت جنا خالص
جنا كانت واقفه بتتابع الموقف من بعيد ولقت مي طالعه تجري علي عربيتها
جنا : مي مي
مي مردتش وركبت عربيتها ومشيت
عند مي الي افتكرت جنا وهيا سايقه فاتصلت بيها وحكتلها علي الي حصل
,,,,
وعند شريف الي ودي بابه الموستشفيوعمتو كانت هناك وحاول يتصل بدكتور قربهم من بعيد بس طبعا مفيش شبكه خااالص
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ونروح لاحمد وعمر
احمد: هي دي صح
عمر : يس
احمد : لا موزه
عمر : اتلم يالا
احمد : ايه يا عم هيا كانت مراتك دي بنت و(قاال بابتسامه ) وبتحبها
عمر : حب من طرف واحد
احمد : ليه بقي هي مرتبطه او مصاحبه
عمر : لا بس انتا مشفتش لهفتها علي شريف لما افتكرت ان هوا الي تعبان
احمد : عادي مش ابن عمها
عمر : هو انتا لو بنت عمك تعبت هتخاف عليها كده
احمد حب يطلع عمر من المود : اي واحده فيهم لو مريم هخاف عليها بس مش كده ولول سهيله يعني ويا سلام بقا لو كانت مهتاب ولا شروق في ستين داهيه
وضحكوا هما الاتنين
,,,,,,,,,,,,,
مي راحت علي فيلا عمها
مي : فاطمه يا فاطمه
فاطمه ( الشغاله ) : نعم يا ست مي ها البيه اخبارو ايه
مي : هما راحو مستشفي ايه
فاطمه : مستشفي .......
وخرجت مي وراحت علي المستشفيوهناك لقت اهلها واهل عمها واصلا عمها دخل المستشفي علشان داخ ووقع علي الارض بس هما كبرو الموضوع ورجع عم مي البيت وكل حاجه تمام ومي واهلها لسه عند عمها
ولقت شريف طلع من غرفه عمها
مي : ها يا شريف عمو عامل ايه ؟؟
شريف : الحمد لله تمام امال فين ماما وعمتو
مي : فوق بيتكلموو ( وهنا وقعت عين مي علي كتاب فافتكرت موضوع الصبح )
مي : اه صح عايزه اكلمك في موضوع
شريف : ايه
مي : ازاي تدي رقمى لاصحابك
شريف : رقم ايه واصحاب مين
مي : صحبك الي اسمو عمر اتصل بيا علشان الكتاب وقالي ان انت الي اديتو رقمو
شريف : اه والله انا اسف بس لما عرفت ان بابا تعبان ارتبكت فادتهولو ومكنتش عارف اصلا انا بعمل ايه
بس عموما هخاليه يمسحو لو عايزه
مي : لا ولا يهمك خلاص وغمزت لشريف وقالت مانا برضو ممكن ادي رقمك لبنات معايا في اعلام او بنات اصحابى في طب بس ايه مزز
شريف : طب ومزز دول جسس
وضحكوا
,,,,,,,
نروح لجنا الي خلصت جامعه وبعدين راحت البيت وبعدين خرجت تاني علشان تشتر شويه حجات
جنا كانت في المول وبصت في الساعه وبتقول لنفسها
يااااااااااااااااااه الساعه 10 هتلقي عمي قلق عليا هتصل بيه بس ملقتش موبايلها في الشنطه وافتكرت انها نسيتو علي الشحن وخرجت من المول علشان تروح
,,,,,,,,,,,,,,
في بيت عم جنا
هدي : اهدي بس يا محمد زمنها جايه
محمد : اهدي ازاي الساعه 10 ومتصلتش بيا حتي
هدي : هيا مش قلتلك انها خارجه تشتري شويه حاجات
محمد : ايوه
هدي : خلاص بقا وبعدين هيا هتكلمكك ازاي هيا مش ناسيا موبايلها
محمد : معرفش بقا : انا مش مطمن وخلاص
,,,,,,,,,,,,,
ونروح لاحمد الي كان عمال يلف في الشوارع بعربيتو وفجاه لاقي ناس كتير متلمين فنزل وسال راجل
احمد : لو سمحت
ونكمل الجلقه الجايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://romnciat.forumegypt.net
 
شباب الجامعه الحلقه السابعه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العشق والرومانسيه :: رومانسيات :: روايات حب طويله-
انتقل الى: